dilluns, 22 d’octubre del 2018

Segells pel passaport

Iepala!!! 
Per fi fem una entrada pels segells del passaport! Aquí teniu les imatges de dos segells que podeu dibuixar al passaport. No sé quants en tindrem al final de la ruta, jo els estic dibuixant en el meu d’una mida petita perquè m’hi càpiguin tots.

Aquests són els oficials: 

Aquests són els què he dibuixat jo: 
La foto no és molt bona
Espero que gaudiu amb els texts que estem posant al blog, que de tant en tant somrigueu i esperem que no patiu gaire quan no donem noticies... Hi ha moltes vegades que estem en llocs remots, on no hi ha cobertura o on la connexió és molt lenta. Si veiem que hem d'estar molts dies sense posar noticies, intentarem avisar. 

Una abraçada molt i molt gran per tots, i moltes gràcies per llegir-nos! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada